loading...
باران
یاسین بازدید : 139 سه شنبه 18 خرداد 1389 نظرات (0)

WinRAR نرم افزار مدیریت آرشیو قدرتمندی برای فایلهای با پسوند  RAR می باشد که بصورت معمولی محتوای موردنظر شما را ۸ تا ۱۵ درصد بیشتر از آرشیوهای زیپ فشرده سازی می نماید. این نرم افزار ابزار فشرده سازی قدرتمندی به همراه عملکردهای اضافی یکپارچه می باشد که به شما کمک می نماید تا آرشیوهای فشرده خود را سازماندهی نمایید. این نرم افزار می تواند از اطلاعات شما نسخه پشتیبان تهیه نموده و حجم ضمایم ایمیل خود را کاهش داده، فایلهای RAR و ZIP  و سایر فایلهای دانلود شده از اینترنت را از حالت فشرده خارج نموده، و آرشیوهایی جدید به فرمت RAR و زیپ ایجاد نمایید. هنگامی که از این برنامه برای فشرده سازی فایلهای خود استفاده می نمایید مطمئن باشید که از کاربران سایر نرم افزارهای فشرده سازی موجود جلوتر می باشید، این برنامه توسط قابلیت ایجاد آشیوهای کم حجم تر، غالبا سریعترین روش فشرده سازی فایل را به شما ارائه می نماید. این امرموجب صرفه جویی در فضا و زمان، هزینه های انتقال و زمان ارزمند برای کار شما می شود. WinRAR برای فایلهای چندرسانه ای نیز ایده آل می باشد و بصورت خودکار بهترین روش فشرده سازی را انتخاب و سازماندهی می نماید. الگوریتم ویژه فشرده سازی نرم افزار فایلهای چندرسانه ای، قابل اجرا و اشیای کتابخانه های را به نحو شایسته فشرده می نماید.

یاسین بازدید : 133 سه شنبه 18 خرداد 1389 نظرات (0)

۳۶۰Desktop نرم افزاری رایگان می باشد که محیط دسکتاپ ویندوز شما را همانند یک فضای کاری پانورامایی ۳۶۰ درجه کامل گسترده می نماید، و علاوه بر این محیطی آنلاین برای ساخت و ایجاد تصاویر پس زمینه ۳۶۰ درجه زیبا و جذاب، به همراه یک گالری و یک پلتفرم ویجت به منظور به اشتراک گذاری مطالب موردعلاقه نرم افزار خود با دیگران فراهم می نماید. ۳۶۰Desktop نرم افزاری جذاب و شگفت انگیز برای همگان است! هنگامی که عملکردهای ویندوز بصورت عادی در حال انجام می باشند، با استفاده از این نرم افزار می توانید دسکتاپ خودرا بصورت ۳۶۰ درجه گسترده نمایید، که به شما فضایی تقریبا نامحدود از دسکتاپ با داشتن فضای بیشتر برای برنامه های کاربردی باز خود، مرورگرها، پنجره ها، ویجت ها و غیره ارائه می نماید. اکنون با استفاده از ۳۶۰Desktop  قادر خواهید بود فضای کاری بزرگ شده خود را توسط محتواهای موردعلاقه آنلاین و آفلاین خویش، ویجت ها، صفحات وب، فیدهای آر اس اس، اسلاید شوها، ویدئوها و موارد بسیاردیگر که همگی همانند یک تصویر ۳۶۰ درجه خیره کننده نمایش داده می شوند، شخصی سازی نمایید.

یاسین بازدید : 155 سه شنبه 18 خرداد 1389 نظرات (0)

Winamp یک نرم افزار چند رسانه ای سریع، قابل انعطاف و ایجاد صدا با بهترین کیفیت آن برای ویندوز میباشد. نرم افزار Winamp قادر به پشتیبانی خیلی از فایل های صوتی (MP3, OGG, AAC, WAV, MOD, XM, S3M, IT, MIDI و..) و فایل های ویدئویی (AVI, ASF, MPEG, NSV) است. مثل تمام ورژن های آن قادر به پشتیبانی از ظاهر کلاسیک و پوسته های بسیار زیبا که به صورت رایگان در سایت آن موجود است، تجسم های شنیداری (رقص نور) بسیار زیبا و خیالی، یک کتابخانه قوی برای دسته بندی صوت ها، پشتیبانی از رادیو و تلویزین اینترنتی، ایجاد سی دی های صوتی و رایت سی دی از قابلیت های مهم این نرم افزار می باشد.

یاسین بازدید : 147 سه شنبه 18 خرداد 1389 نظرات (0)

FileRescue Pro نرم افزاری با قابلیت استفاده بسیار آسان ولی در عین حال ابزاری قدرتمند می باشد که برای بازگردانی و بازیابی اطلاعات و فایلهای حذف شده بصورت تصادفی شما طراحی شده است . این نرم افزار به شما این اجازه را می دهد تا فایل هایی را که از داخل سطل آشغال سیستم عامل خود ونیز حتی فایلهایی که با دور زدن سطل آشغال ویندوز (Recycle Bin) از راه هایی همچون استفاده از دکمه های ترکیبی Shift+Delete از روی هارد دیسک خود حذف نموده اید را بازیابی نمایید. همچنین این برنامه این امکان را برای شما فراهم می آورد تا فایلهای حذف شده در اثر آلودگی سیستم به ویروس، تروجان، خاموش شدن ناگهانی سیستم، و بروز نقصان ها و اشکالات نرم افزاری را نیز بازیابی نمایید. امتحان نحوه عملکرد این نرم افزار قدرتمند %۱۰۰ رایگان و بدون هیچ گونه ضرر می باشد. این برنامه همچنین قادر به یافتن و بازیابی فایلها از هر نوعی توسط ساختار آنالیز سریع فایل سیستم می باشد . FileRescue Pro نرم افزاری تحت ویندوز می باشد و از فایلهای سیستمی مختلف مانند FAT12, FAT16, FAT32, NTFS  و  NTFS 5حتی در صورتی که بعضی از پارتیشن ها فرمت شده، تغییر داده شده ، صدمه دیده و یا حذف شده باشند.

یاسین بازدید : 155 سه شنبه 18 خرداد 1389 نظرات (0)
گاهی اوقات داشتن آیکون های زیاد بر روی دسکتاپ کامپیوتر موجب دردسر و کاهش دید و زیبایی تصویر زمینه می شود. اکثر کاربران کامپیوتر برای از بین بردن آیکون ها از روش های مختلفی از جمله باز کردن پوشه بر روی دسکتاپ و انتقال آیکون ها به درون آن و یا برداشتن تیک مربوط به قسمت ظاهر شدن آیکون بر روی دسکتاپ در هنگام نصب نرم افزار ها و … استفاده می کنند. اما هیچ کدام از این کارها روش مناسبی برای حل این مشکل نیست زیرا آیکون دسکتاپ میانبری برای دسترسی سریعتر به برنامه یا پنجره مورد نظر است و نبود آن مشکلاتی را به همراه دارد.
حال چکار کنیم هم آیکون ها را داشته باشیم و هم زیبایی دسکتاپ خود را از دست ندهیم؟
Desktop Icon Toy نرم افزاری است که به شما می گوید آیکون بیشتر و دسکتاپ شلوغ تر باعث زیبایی بیشتر میشود!
این نرم افزار قادر است تا آیکون های دسکتاپ شما را با زیبایی خیره کننده ای در کنار هم قرار دهد به طوری که هر چه تعداد آیکون های دسکتاپ بیشتر باشد بر زیبایی آن اضافه می گردد. همچنین این نرم افزار در قسمت Layout دارای ۲۶ طرح گوناگون و زیبا است که به طور نمونه میتوان به موارد زیر اشاره کرد :
- ۱ Clock : طرح ساعت ۱ ، آیکون ها در این مدل به شکل عدد ها و عقربه های ساعت در آمده و با تغییر زمان محل آیکون ها نیز تغییر می کند.
- Spiral : طرح حلزونی ، در این مدل آیکون ها به شکل فنر مارپیچ یا حلزونی قرار می گیرند.
- Pointed Star : طرح ستاره ، این مدل خود شامل ۳ طرح زیبای دیگر از شکل ستاره است.
- Heart : طرح قلب ، این مدل خود شامل ۷ طرح زیبای دیگر از شکل قلب است
- و …

یاسین بازدید : 143 سه شنبه 18 خرداد 1389 نظرات (0)
 

بار دیگر مجموعه اي از تصاوير پس زمينه را براي گوشي هاي موبايل برای شما همراهان همیشگی آماده کرده ایم كه شامل تصاوير جديد و فوق العاده زيبا با موضوعات متنوع مي باشد.فرمت اين تم ها jpg بوده و سايز تصوير آنها نيز 176x220 مي باشد.شما مي توانيد از اين تصاوير براي استفاده بر روي پس زمينه ي گوشي خود استفاده كنيد و پس زمينه ي گوشي خود را زيبا تر جلوه دهيد.هم اكنون مي توانيد اين مجموعه را در قالب يك فايل فشرده از سايت کمیاب آنلاین دريافت نماييد.

یاسین بازدید : 138 سه شنبه 18 خرداد 1389 نظرات (0)
 

یک پک دیگر که شامل والپيپر هاي جديد را براي گوشي هاي موبايل آماده کرده ایم كه 20 تصوير پس زمينه ي جديد و فوق العاده زيبا را شامل مي شود.اين 20 تصوير که از موضوعات مختلف انتخاب شده اند و همگي داراي رزولوشن 360x640 مي باشند.فرمت اين تصاوير Jpg بوده و قابلیت استفاده بر روی گوشی های مانند گوشی نوکیا 5800 را دارا می باشد . هم اكنون مي توانيد با مراجعه به ادامه ي مطلب تمامي اين تصاوير را به صورت يكجا در قالب يك فايل فشرده از سايت کمیاب آنلاین دريافت كنيد.

یاسین بازدید : 125 سه شنبه 18 خرداد 1389 نظرات (0)
 

مجموعه تم هاي جديد براي گوشي هاي سوني اريكسون برای شما در کمیاب آنلاین قرار می دهیم كه شامل چهار تم جديد و زيبا براي اين گوشي ها است.اين چهار تم ، دارای گرافیک زیبا و سايز تصوير 176x220 را پشتيباني مي كنند و قابل نصب بر روي گوشي هاي سوني اريكسون زير مي باشند :
K300, K500, K506, K508, K700, K750, K758, W550, W600, W700, W800, Z500, Z520, Z525, Z550, Z558 , K310, K510, W300, W810, Z530, K530, K320, W200 , w610
هم اكنون مي توانيد اين 4 تم را به صورت يكجا در قالب يك فايل فشرده با مراجعه به ادامه ي مطلب دريافت كنيد.

یاسین بازدید : 147 سه شنبه 18 خرداد 1389 نظرات (0)
 

مجموعه اي كه براي شما آماده کرده ایم ، مجموعه ي ديگري از تم هاي جديد براي گوشي هاي سوني اريكسون مي باشد كه اين مجموعه دارای تم های زیبایی با موضوعات متنوع می باشد.اين مجموعه شامل 4 تم جديد و فوق العاده زيبا براي گوشي هاي سوني اريكسون با سايز تصوير 240x320 مي باشد.فرمت اين تم ها thm بوده و بر روي گوشي هاي زير قابل نصب هستند :
K770, K790, K800, K810, K818, S500, T650, T658, W580, W830, W850, W880, W888, Z610, Z710 , K800, W580
مي توانيد اين چهار تم را با مراجعه به ادامه ي مطلب از سايت کمیاب آنلاین دريافت كنيد.

یاسین بازدید : 188 سه شنبه 18 خرداد 1389 نظرات (0)
 

بازی زیبای دیگری برای گوشی های موبایل برای شما کاربران عزیز کمیاب انلاین در سایت قرار می دهیم. نام این بازی زیبا Avalanche Snowboarding می باشد که محصول شرکت Gameloft است و دارای کیفیتی مناسب و حجمی کم و با سبک ورزشی ، اسکی روی برف و هیجان انگیز است.
فرمت این بازی جاوا می باشد و آماده شده در یک فایل فشرده برای کلیه گوشی های موبایل با سایز تصویر ۱۷۶×۲۲۰  , ۳۲۰×۲۴۰ پیکسل می باشد.

یاسین بازدید : 113 سه شنبه 18 خرداد 1389 نظرات (0)
احتمالأ این مشکل برای شما نیز پیش آمده است که پس از مدت زمانی کار با ویندوز XP سیستم شما به طور آزار دهنده ای کند میشود و در نتیجه مجبور به رستارت کردن ویندوز شده اید. این موضوع در اکثر مواقع یک دلیل دارد و آن این است که هنگامی که شما در طول کار خود چند برنامه را اجرا کنید، پس از بستن آنها، ویندوز XP تعدادی از فایلهای dll آنرا در حافظه سیستم ذخیره میکند که این موضوع تا حدودی باعث کندی کار یا ویندوز میشود. با غیرفعال کردن این قابلیت میتوانید از کند شدن سیستم خود جلوگیری نمایید.

یاسین بازدید : 121 سه شنبه 18 خرداد 1389 نظرات (0)
اگر از اینترنت Dial-up برای اتصال به اینترنت استفاده میکنید، مطمئنأ شما نیز دوست دارید که مودم کامپیوترتان شماره گیری را با بالاترین سرعت ممکن انجام دهد. در صورتی که احساس میکنید سرعت شماره گیری مودمتان پایین است با استفاده از این ترفند میتوانید سرعت شماره گیری مودم را تا حد بالایی بهبود بخشید.

یاسین بازدید : 1022 سه شنبه 18 خرداد 1389 نظرات (0)

A                          Em                        G                                   D

نمک رو زخم من نپاش تویی تنها دلخوشیم         غیر مستقیم تیکه ننداز نگو مال هم نمیشیم

A                      Em                          G                                    D

ازرو دلسوزی میخندی میگی همش تو فکرمی     چرا زورکی مثل من از عاشقی دم میزنی

G                                                             D

حالا که میخوای بری نمی خواد بهم بگی            عاشقمیو منو خیلی دوستم داری

D                                        A                                                        Em

واسه ی نبودنم خدا خدا نکن                           وقتی که رفتی از پیشم پشتتم نگاه نکن

                                               حسین تهی

میخوای بزاری  بری ببینی بعد تو من                     با کس دیگه ام یا فقط تو کف توام

اینکه من تورو میخوام معلومه غیرمستقیم                 آره تو منو نمی خواستی بود عیب تو همین

ازت ممنونم اگه با من موندی زورکی                      آره ممنونم اگه بازم خوندی زورکی

نامه هامو حالو روزمو نپرسو برو دیگه                   بدون تهی هرجا بشینه داستان تورو میگه

G                                                              D

حالا که میخوای بری نمی خواد بهم بگی            عاشقمیو منو خیلی دوستم داری

D                                        A                                                        Em

واسه ی نبودنم خدا خدا نکن                           وقتی که رفتی از پیشم پشتتم نگاه نکن

                                            آرمین توایفم

تیکه میندازی که باید بری غیر مستقیم                 برو ولی یه درصد فکر نکن قیدتو زدیم

میخواستی دلمو ببری بردی خداییشم                   تنها بدی عشق اینه عاشقا جدا میشن

ازت ممنونم اگه واسم دل میسوزونی تو               آره ممنونم اگه هنوزم به فکرمی تو

بگو اندازه من میخوره کی غم تو                       راستی راستی نمی خوای بیام به دیدن تو 

D           A                                             Em          D

برووو حالا که دوستم نداشتی تو                       بزار برو...اوه...

D                A                                           Em                                       D

برو نمی خواد به پای من بسوزیو بسازی          برو نمی خواد که واسه من عشقتو ببازییی

                                                طعمه

حالا که داری میگی داری میری مارو حلال کن    بدیا رو ببخش میدونم خوبیارو الان تو

حق داری نبینیو بگی بد بودم همش                    اگه تا الانم با من موندی ممنونم ازت

آره ممنونم اگه باهر ساز من رقصیدی                توراستی راستی عروسک ناز من تقصیری

نداشتی که نذاشتی من داشته باشم تورو                حالا که دل تو موندنتو نخواسته با من برو

G                                                             D

حالا که میخوای بری نمی خواد بهم بگی            عاشقمیو منو خیلی دوستم داری

D                                        A                                                        Em

واسه ی نبودنم خدا خدا نکن                           وقتی که رفتی از پیشم پشتتم نگاه نکن

یاسین بازدید : 969 سه شنبه 18 خرداد 1389 نظرات (0)

Am         G                                      Am

یه جوری میشم وقتی میبینمت دستو پامو گم میکنم

Am        G                                      Am

از خجالت سرخو داغ میشم کراواتمو شل میکنم

G                             Am

یه جوری میشم وقتی میبینم خداییش از همه سری

Am           F                             C

تو شعر عاشقونه ای به خدا تو یه دونه ای

Am                       C                         G                  Am

خاطرخواتم بی بی خاک زیر پاتم          هر وقت میام ببینمت با یه کراواتم

Am G                    C                           G                Am

دیونه ام دیونه ی ناز اون نگاتم             همرنگ چشماته رنگ کراواتم

 

G                                                   C

وجود ما کنار هم کیف میده نری تو          من دوست دارم خانمی بی بی منی تو

آره باز میگم داری واسم ارزش زیاد        گوش بدخواتو میکشم تا دردش بیاد

تو مثل عروسکی باربی خانمی خوشکله    مخ تو رو زدن اتو به این آسونی مشکله

وقتی میگی دوستم داری گیج میشم من       به خاطرت همه دافامو پیچ میدم من

ببین دوستاتم به خاطرم پیچ میدن همش       ولی به خاطرت من اونارو پیچ میدم نرو

حتی شده به سوالا بدم 20بار جواب          محاله به غریبه بدم میس کال جواب

 

G                            Am

کراوات زدم تا خوشت بیادهمه میگن کراوات بهم میاد

Am              G                               C

نازی نازی بهم بگو کراوات چه رنگیش بهم میاد

Am                       C                         G                  Am

خاطرخواتم بی بی خاک زیر پاتم          هر وقت میام ببینمت با یه کراواتم

Am G                    C                           G                Am

دیونه ام دیونه ی ناز اون نگاتم             همرنگ چشماته رنگ کراواتم

 

G                                                     C

میخوام حرف بزنم چه حرفی دوست داری   کراوات بزنم چه رنگی دوست داری؟

مگه مطمئنی که میاد کراوات به من           که انقد گیر دادی کراوات بزن

منم کراوات زدم تا خوشت بیاد                 همه میگن کراوات به من میاد

آره معذبم واسه کراوات زدن                   ولی به خاطر تو این یه بار کراوات زدم

آره کراوات زدم چون تو خواستی             بزار یه چیزی بگم من به تو راستی

بدونی خاطرخوات شده آرمین آره             کراواتو بی خیال تورو آرمین داره

 

G                   Am

دیگه تو این زمونه کی پای عشقش می مونه

Am               G                            C

عاشق مثل من خیلی کمه از هر صدتا یه دونه

Am                        C                         G                  Am

خاطرخواتم بی بی خاک زیر پاتم           هر وقت میام ببینمت با یه کراواتم

Am G                    C                           G                Am

دیونه ام دیونه ی ناز اون نگاتم              همرنگ چشماته رنگ کراواتم

 

یاسین بازدید : 209 سه شنبه 18 خرداد 1389 نظرات (0)
مخفی کردن فایلها در گوشیهای نوکیا سری N
یکی از مشکلاتی که همواره گریبان گیر موبایل داران بوده و هست ، مخفی سازی تصاویر ، ویدئو ها و در کل فایلهای خود بنا به هر دلیلی بر روی گوشی بوده است. بدین منظور نیز برنامه های جانبی متعددی عرضه شده است که هر کدام در نوع خود مشکلاتی دارند. اما در صورتی که گوشی شما از نوع سری N نوکیاست (N80،N73،N70و...) ، با استفاده از ترفندی که هم اکنون برای شما معرفی خواهیم کرد میتوانید به سادگی و بدون نیاز به برنامه خاصی فایلهای خود را از داخل گالری خود محو نمایید به نوعی که فایلها کاملأ موجود باشند اما در داخل گالری گوشی ناپدید شوند!
ابتدا دقت نمایید که گوشی های سری N نوکیا تا لحظه نگارش این ترفند در ترفندستان ، عبارتند از:
N70,N71,N72,N73,N75,N76,N77,N80,N81,N90,N91,N92,N9 3,N93i,N95,N800,N810

 

یاسین بازدید : 119 سه شنبه 18 خرداد 1389 نظرات (0)
 

 

مطالب جالب وخواندی

                                                                             برای مشاهده مطلب به قسمت ادامه مطلب برید

یاسین بازدید : 108 سه شنبه 18 خرداد 1389 نظرات (0)
 

جوک واس ام اس های جدید

                                                           

 

   برای مشاهده مطلب به قسمت ادامه مطلب بروید

یاسین بازدید : 111 سه شنبه 18 خرداد 1389 نظرات (0)
 

 

ایا میدانید؟

 

برای مشاهده مطلب به قسمت ادامه مطلب بروید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 682
  • بازدید کلی : 6,418
  • کدهای اختصاصی