loading...
باران
یاسین بازدید : 1021 سه شنبه 18 خرداد 1389 نظرات (0)

A                          Em                        G                                   D

نمک رو زخم من نپاش تویی تنها دلخوشیم         غیر مستقیم تیکه ننداز نگو مال هم نمیشیم

A                      Em                          G                                    D

ازرو دلسوزی میخندی میگی همش تو فکرمی     چرا زورکی مثل من از عاشقی دم میزنی

G                                                             D

حالا که میخوای بری نمی خواد بهم بگی            عاشقمیو منو خیلی دوستم داری

D                                        A                                                        Em

واسه ی نبودنم خدا خدا نکن                           وقتی که رفتی از پیشم پشتتم نگاه نکن

                                               حسین تهی

میخوای بزاری  بری ببینی بعد تو من                     با کس دیگه ام یا فقط تو کف توام

اینکه من تورو میخوام معلومه غیرمستقیم                 آره تو منو نمی خواستی بود عیب تو همین

ازت ممنونم اگه با من موندی زورکی                      آره ممنونم اگه بازم خوندی زورکی

نامه هامو حالو روزمو نپرسو برو دیگه                   بدون تهی هرجا بشینه داستان تورو میگه

G                                                              D

حالا که میخوای بری نمی خواد بهم بگی            عاشقمیو منو خیلی دوستم داری

D                                        A                                                        Em

واسه ی نبودنم خدا خدا نکن                           وقتی که رفتی از پیشم پشتتم نگاه نکن

                                            آرمین توایفم

تیکه میندازی که باید بری غیر مستقیم                 برو ولی یه درصد فکر نکن قیدتو زدیم

میخواستی دلمو ببری بردی خداییشم                   تنها بدی عشق اینه عاشقا جدا میشن

ازت ممنونم اگه واسم دل میسوزونی تو               آره ممنونم اگه هنوزم به فکرمی تو

بگو اندازه من میخوره کی غم تو                       راستی راستی نمی خوای بیام به دیدن تو 

D           A                                             Em          D

برووو حالا که دوستم نداشتی تو                       بزار برو...اوه...

D                A                                           Em                                       D

برو نمی خواد به پای من بسوزیو بسازی          برو نمی خواد که واسه من عشقتو ببازییی

                                                طعمه

حالا که داری میگی داری میری مارو حلال کن    بدیا رو ببخش میدونم خوبیارو الان تو

حق داری نبینیو بگی بد بودم همش                    اگه تا الانم با من موندی ممنونم ازت

آره ممنونم اگه باهر ساز من رقصیدی                توراستی راستی عروسک ناز من تقصیری

نداشتی که نذاشتی من داشته باشم تورو                حالا که دل تو موندنتو نخواسته با من برو

G                                                             D

حالا که میخوای بری نمی خواد بهم بگی            عاشقمیو منو خیلی دوستم داری

D                                        A                                                        Em

واسه ی نبودنم خدا خدا نکن                           وقتی که رفتی از پیشم پشتتم نگاه نکن

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 675
  • بازدید کلی : 6,411
  • کدهای اختصاصی